عصر هوش مصنوعی

همکاری انسان و ماشین با فرآیند هوش مصنوعی مجدداً تصور می شود و به انسانها اجازه می دهد بیشتر شبیه به انسان و کمتر شبیه به روبات ها عمل کنند.
در این عصر هوش مصنوعی (AI) ، شاهد تحولی در نحوه زندگی ، کار و تجارت هستیم. از روبات هایی که محیط ما و خانه های هوشمند را به اشتراک می گذارند تا زنجیره هایی که در زمان واقعی فکر می کنند و به آن عمل می کنند ، شرکت های آینده از AI استفاده می کنند تا با سرعت بیشتری نسبت به همیشه تجارت خود را توسعه و گسترش دهد.

در واقع ، این زمان تغییر است و تغییرات سریع اتفاق می افتد. کسانی که می توانند درک کنند که آینده شامل زندگی ، کار کردن ، همزیستی و همکاری با هوش مصنوعی است ، در سالهای آینده موفق خواهند شد. از طرف دیگر ، کسانی که از این واقعیت غفلت می ورزند که تحول تجارت در عصر دیجیتال به همکاری انسان و ماشین بستگی دارد ، ناگزیر از این امر عقب می مانند.

انسان و ماشین می توانند مکمل یکدیگر باشند که منجر به افزایش بهره وری می شود. طبق تحقیقات Accenture ، این همکاری تا سال 2022 می تواند 38 درصد درآمد را افزایش دهد . حداقل 61 درصد از رهبران مشاغل موافقند که تقاطع همکاری انسان و ماشین در جهت دستیابی به اولویت های استراتژیک خود سریعتر و مؤثرتر است.

همکاری انسان و ماشین برای سازمانها مهم است. داشتن ذهنیت مناسب برای هوش مصنوعی به معنای سهولت در مفهوم انسان + ماشین میباشد هوش مصنوعی در حال افزایش ارزش مهندسان و تولید کنندگان است.

دوره هوش مصنوعی
ظهور هوش مصنوعی و کار در عصر هوش مصنوعی در حال ایجاد نقشها و فرصتهای کاملاً جدید برای انسانها در بالا و پایین زنجیره ارزش است. از کارگران خط مونتاژ و متخصصان نگهداری تا مهندسین ربات و مدیران عملیات ، هوش مصنوعی در حال بازسازی مفهوم و معنی کار در یک محیط صنعتی است.

هوش مصنوعی سبب تبدیل فرآیندهای کسب و کار در پنج روش:
انعطاف پذیری: تغییر در فرآیندهای تولید سفت و سخت با اتوماسیون انجام شده در گذشته توسط روبات های گنگ به تولید شخصی هوشمند پس از انتخاب مشتری در زمان واقعی ، انعطاف پذیری را برای مشاغل به ارمغان می آورد. این امر به ویژه در صنعت تولید خودرو قابل مشاهده است که مشتریان می توانند وسایل نقلیه خود را در نمایندگی ها سفارشی کنند. آنها می توانند همه چیز را از اجزای داشبورد گرفته تا چرم صندلی – یا چرم وگان – تا تایرهای دریچه ای انتخاب کنند. به عنوان مثال ، در خط مونتاژ مرسدس بنز اشتوتگارت دو وسیله نقلیه یکسان نیستند.

سرعت:سرعت در بسیاری از صنایع از جمله امور مالی بسیار مهم است. تشخیص تقلب در کارت اعتباری در محل می تواند دارنده کارت را تضمین کند که در صورت درگیر شدن کلاهبرداری ، معامله تأیید نشود ، در صورت دیر کشف شدن این امر باعث از دست دادن وقت می شود. طبق گفته های Daugherty و Wilson ، HSBC Holdings یک راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی تهیه کرده است که از سرعت و دقت بیشتری در تشخیص کلاهبرداری استفاده می کند. این راه حل می تواند روزانه میلیون ها معامله را دنبال کند و به دنبال الگویی ظریف است که احتمالاً می تواند علائم کلاهبرداری باشد. این نوع راه حل برای موسسات مالی عالی است. با این حال ، آنها نیاز به همکاری انسانی دارند که به طور مداوم به روز شوند. بدون بروزرسانی های مورد نیاز ، به زودی این الگوریتم ها برای مبارزه با کلاهبرداری بی فایده می شوند.

مقیاس: به منظور سرعت بخشیدن به ارزیابی استخدام خود برای بهبود تنوع ، یونیلور یک سیستم استخدام مبتنی بر هوش مصنوعی را اتخاذ کرد که زبان بدن و ویژگی های شخصیتی وی را ارزیابی می کند. با استفاده از این راه حل ، یونیلور توانست مقیاس استخدام خود را گسترش دهد. متقاضیان شغل به دو هزار و 30 هزار برابر رسید و میانگین زمان رسیدن به تصمیم استخدام به چهار هفته کاهش یافت. این روند تا چهار ماه قبل از تصویب سیستم هوش مصنوعی به طول انجامید.

تصمیم گیری:هیچ حقیقت مخفی نیست که بهترین تصمیمی که مردم می گیرند مبتنی بر اطلاعات خاص و متناسب است که در مقادیر زیادی دریافت می شود. با استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی ، حجم عظیمی از داده ها می توانند به سرعت در دسترس نوک انگشتان کارگران در طبقه کارخانه یا به تکنسین های خدماتی که مشکلات موجود در این زمینه را حل می کنند ، برسد. تمام داده هایی که قبلاً جمع آوری و تجزیه و تحلیل شده است ، اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که به انسان کمک می کند مشکلات را خیلی سریعتر حل کند یا حتی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند. راه حل با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای پیش بینی اینکه یک قسمت خاص در یک دستگاه خاص ممکن است خراب شود. Predix قبل از جدی شدن ، کارگران را به مشکلات احتمالی هشدار می دهد. در بسیاری از موارد ، GE می تواند به لطف این فناوری که با اقدامات سریع بشر همکاری می کند ، میلیون ها دلار پس انداز کند.

شخصی سازی: هوش مصنوعی تجارب تجاری با تقاضا را در مقیاس بزرگ ممکن می کند. به عنوان مثال سرویس پخش موسیقی Pandora ، الگوریتم های AI را برای تولید لیست های پخش شخصی بر اساس تنظیمات برگزیده در آهنگ ها ، هنرمندان و ژانرها اعمال می کند. هوش مصنوعی می تواند از داده ها برای شخصی سازی هر چیز و همه چیز تجربه کاربر لذت بخش تری استفاده کند. هوش مصنوعی بازاریابی را به سطح جدیدی می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.